Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
June 10, 2006
Image Size
176 KB
Resolution
394×525
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
190
Favourites
2 (who?)
Comments
27
Downloads
4

Camera Data

Make
OLYMPUS IMAGING CORP.
Model
FE150,X730
Shutter Speed
1/400 second
Aperture
F/2.8
Focal Length
5 mm
ISO Speed
64
Date Taken
Jun 3, 2006, 2:03:32 PM
×
Ayaklar.. by Laraa Ayaklar.. by Laraa
OKUYUN LÜÜÜÜTFEEEEEENNNNNN.... :) :sing:

..burası Büyük Ada...sokaklarda dolaşan çı;plak ayaklı
kirli suratlı,paspal çocuklara karşı zaafım var....
...hep onların fotoğraflarını çekmek istemişimdir...
sonunda fırsatını yakaladım...bir keresinde Armada'nın
oradaki üst geçitte bi çocuğa rastlamıştım...küçük adam
gibiydi...kabadayı gibi yürüyordu..bu fotoğrafdakini kadar
birşeydi...yanımdan geçip gitti,arkama dönüp bakmak istedim.
..iyi ki bakmışım...böyle bi manzara böyle bi tatlılık olamaz...
...üstündeki pijamadan bozma şortu düşmüş,minicik poposunun
yarısı meydanda...o anda Allah'ım , tam fotoğraflık yani dedim
maalesef makinam yanımda değildi...batan güneş öyle bi vuruyordu
ki poposuna,görseniz siz de benim gibi hissederdiniz....nese....
bu bi başlangıç olsun...
Add a Comment:
 
:icongoxelates:
güzel tebrikler
Reply
:iconlaraa:
Laraa Jun 12, 2006   Interface Designer
tşk... :lol:
Reply
:iconowger:
owger Jun 11, 2006  Professional Interface Designer
aşırı tatlı yaa ii ki benim karşıma çıkmadı o yoksa kardeşim gibi alırdım bi kucağıma sohpete başlardım sanırım
Reply
:iconlaraa:
Laraa Jun 11, 2006   Interface Designer
:lol:
Reply
:iconunlawful:
çok "sevimli" bi foto...:)
Reply
:iconlaraa:
Laraa Jun 11, 2006   Interface Designer
:lol: teşekkür ederim...
Reply
:iconultimatesol:
ultimatesol Jun 11, 2006  Professional Digital Artist
hehe..bi ara tunalı tarafındaki "zibidileride" cek :D :lol:
Reply
:iconlaraa:
Laraa Jun 11, 2006   Interface Designer
ankaranın tüm zibidilerini çekerim valla :lol:
Reply
:iconultimatesol:
ultimatesol Jun 12, 2006  Professional Digital Artist
:D...zuhahahahahahahahahahahahaa....
Reply
Add a Comment: